» Jak mogę się zarejestrować?

Abyś mógł w pełni korzystać z usług oferowanych przez nasz serwis, powinieneś zarejestrować się jako kandydat na naszym portalu. Proces rejestracji nie powinien zająć więcej niż 10 min. Wypełnienie formularza konieczne jest tylko w przypadku pierwszej rejestracji. Aby to uczynić należy kliknąć odnośnik „ zarejestruj się” znajdujący się w prawym górnym rogu portalu. Otrzymujesz okienko z rejestracją dla pracodawcy lub kandydata. W okienku „ Kandydat” klikasz „ zarejestruj się”. Po zakończeniu procesu rejestracji, możesz uzyskać dostęp do swojego konta, wprowadzając w okienku login i hasło, podane wcześniej w rejestracji.

» Dlaczego nie mogę się zalogować?

Aby zalogować się do naszego serwisu, należy w pierwszej kolejności zarejestrować się wypełniając odpowiedni formularz ( szczegóły w punkcie pierwszym). Po poprawnym wypełnieniu formularza rejestracji, otrzymają Państwo na swój adres e-mail wiadomość o potwierdzeniu rejestracji. Po kliknięciu w link podany w mailu mogą się Państwo zalogować, używając podanego w formularzu rejestracji loginu i hasła. Jeśli mimo poprawnie przeprowadzonego procesu rejestracji nie mogą Państwo zalogować się do serwisu, istnieje możliwość błędnego wprowadzenia danych do logowania.

» Jak dołączyć zdjęcie do CV?

Aby dołączyć zdjęcie do swojego CV należy udać się do profilu kandydata i wybrać opcję „dodaj zdjęcie do CV”. Następnie należy wybrać zdjęcie używając ikony „ wybierz”. Zdjęcie może posiadać maksymalny wymiar 110x140 pikseli. Musi również posiadać odpowiednie rozszerzenie (takie jak np. gif, jpg, bmp).

» Co zrobić jeśli nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem rejestracji?

Jeśli nie otrzymałeś na Twój prywatny e-mail podany w trakcie rejestracji, żadnej wiadomości potwierdzającej aktywację konta, niezwłocznie skontaktuj się z centrum obsługi klienta lub administracją serwisu.

Gdzie mogę znaleźć e-mail do obsługi klienta?

Jeśli chcesz skontaktować się z nami, zgłosić błąd lub zapytać o problem który pojawił się w trakcie korzystania z serwisu 1-job.pl. Napisz do nas. Wszelkie dostępne adresy mailowe znajdziesz w zakładce „kontakt” na dole strony.

» Co zyskujesz rejestrując się w 1-job.pl?

Z wszystkich usług naszego serwisu możesz korzystać za darmo. W naszym serwisie możesz: wprowadzać swoje CV, modyfikować je i aplikować na wybrane oferty pracy; stworzyć i modyfikować do 5 różnych CV oraz listów motywacyjnych; otrzymywać na skrzynkę e-mail wybrane oferty pracy; wyszukiwać oferty pracy za pomocą: słowa kluczowego, państwa, regionu, branży, rodzaju umowy, minimalnego wykształcenia, minimalnego lub maksymalnego wynagrodzenia, super pracodawcy; przesyłać oferty pracy do swoich znajomych i przyjaciół; wysyłać swoje CV do wybranej firmy za pośrednictwem poczty e-mail.

» Jak się rejestrować?

Jedyne co musisz zrobić aby zarejestrować się i w pełni korzystać z możliwości naszego portalu to wypełnić formularz rejestracyjny on-line. Po zarejestrowaniu, będziesz mógł szybko i łatwo zmieniać swoje dokumenty aplikacyjne i odpowiadać na wybrane oferty pracy. Więcej szczegółów znajduje się w dziale FAQ.

» Jak długo trwa rejestracja?

Wypełnienie formularza rejestracyjnego nie powinno zająć więcej niż 5-10 minut. Należy pamiętać, aby uważnie czytać informacje i poprawnie odpowiadać na pytania. Pola które są zaznaczone gwiazdką, muszą zostać obowiązkowo wypełnione.

» Czy moje dane są bezpieczne?

W naszym serwisie bezpieczeństwo danych jest bardzo wysokie. Podane przez Ciebie informacje nie są udostępniane żadnej organizacji ani innym użytkownikom. Twoje dane podane w CV i LM są widoczne tylko dla pracodawców do których zgłosiłeś swoją kandydaturę na wybrane stanowisko.

» Inne problemy związane z rejestracją.

Jeśli nie znalazłeś w tej sekcji rozwiązania swojego problemu – napisz do nas. Postaramy się udzielić Ci odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości.

» Gdzie mogę uaktualnić swoje dane?

Aby dokonać aktualizacji swoich danych, należy zalogować się do serwisu i przejść do profilu kandydata. Jeśli chcemy dodać do naszego CV jakąś nową umiejętność lub doświadczenie wystarczy kliknąć w którąś z kategorii: „ dodaj stopień edukacji”, „ dodaj doświadczenie zawodowe”, „ umiejętności językowe”, następnie kliknąć \\\\\\\"dodaj\\\\\\\" i wypełnić podany formularz. Po zaakceptowaniu, nowe informacje zostaną automatycznie dodane do Twojego CV.

» Jak mogę zobaczyć CV które stworzyłem?

Aby zobaczyć swoje CV, należy w profilu kandydata, wybrać opcję „Zobacz moje CV”. Możesz teraz zobaczyć jak wygląda Twoje CV. W każdej chwili możesz zmienić wygląd swego CV ( patrz pytanie: gdzie mogę uaktualnić swoje dane?), lub dodać zupełnie nowe.

» Jak zmienić moje dane zapisane w formularzu rejestracji?

Aby zmienić swoje dane w formularzu rejestracji, należy przejść do profilu kandydata. Następnie wybrać opcję „ Profil i subskrypcja”. Pojawi się formularz rejestracyjny, w którym mogą Państwo dokonywać zmian. Po wprowadzeniu informacji klikamy na „ zapisz zmiany” i nowe dane zostaną automatycznie uzupełnione.

» Jak dodać nowe CV?

Jeśli chcą Państwo dodać nowe, należy zalogować się do profilu kandydata i wybrać opcje „ Moje CV”. Wyświetli się lista zapisanych przez Państwa CV. Aby dodać nowe należy kliknąć w pole „ dodaj CV”. Po napisaniu klikamy „ zapisz CV”. Należy pamiętać o tym, że możemy napisać do 5 różnych CV.

» Czy mogę się wyrejestrować z serwisu?

Każdy może zrezygnować z usług serwisu w dowolnym momencie. Wystarczy wysłać maila do administratora serwisu ( adres podany w zakładce kontakt) z prośbą o usunięcie konta.

» 1-job.pl a przeglądarki internetowe.

Korzystając z serwisu 1-job możesz korzystać z następujących przeglądarek internetowych: Internet Explorer, Mozilla Firefox oraz Opera. Przeglądanie strony, poprzez którąś z wymienionych przeglądarek nie powinno sprawiać jakichkolwiek problemów.

» Strona 1-job nie wyświetla się.

Jeśli strona www.1-job.pl nie wyświetla się, należy sprawdzić dostępność innych stron. Jeśli żadna ze stron się nie otwiera prawdopodobnie mają Państwo problem z połączeniem internetowym. Jeśli inne strony wyświetlają się bez problemów, mogą mieć państwo problem z ustawieniami zabezpieczeń systemu operacyjnego. Należy sprawdzić ustawienia zabezpieczeń oraz zapór internetowych( firewall).

» Co zrobić jeśli zapomniałem hasła?

Jeśli zapomnieli Państwo hasła i nie możecie zalogować się do serwisu, należy w okienku logowania kliknąć opcję „ zapomniałem hasła”. Hasło zostanie Państwu przesłane na adres e-mail podany w formularzu rejestracji.

» Jak zmienić moje hasło dostępu?

Aby zmienić swoje hasło dostępu należy zalogować się i przejść do profilu kandydata. Następnie wybrać opcję „ Zmiana hasła” i w puste pola wprowadzić potrzebne dane. Następnie kliknąć „ Zapisz zmiany”. Hasło zostanie automatycznie zmienione.

» Wyraź swoją opinię

Jeśli chciałbyś napisać do nas o tym co podoba Ci się w naszym serwisie a co, Twoim zdaniem, należałoby zmienić – napisz do nas! Pamiętaj jednak aby przed zadaniem pytania, sprawdzić czy nie została już na nie udzielona odpowiedź.

» Jak wyszukiwać oferty pracy?

Aby wyszukać interesujące nas oferty należy kliknąć w zakładkę Oferty Pracy, znajdującą się na głównej stronie portalu. Teraz wybieramy szczegóły wyszukiwania dostępne na górze ekranu. Możemy kliknąć ikonę „ zaawansowane”, wtedy uzyskamy dostęp do zaawansowanego wyszukiwania ofert pracy. W naszym serwisie możesz wyszukiwać ofert pracy za pomocą: słowa kluczowego, branży, państwa, regionu, rodzaju umowy, minimalnego wykształcenia, minimalnego i maksymalnego wynagrodzenia.

» W jaki sposób aplikować na wybraną ofertę pracy?

Jeśli znalazłeś interesującą Cię ofertę i uważasz że spełniasz wymagania firmy, możesz na nią aplikować przesyłając swoje CV. Aby to uczynić wejdź do wybranej przez Ciebie oferty pracy i kliknij „Zgłoś swoją kandydaturę”. Następnie ( jesli nie jesteś zalogowany) podaj swój login i hasło oraz wybierz CV i list motywacyjny który chcesz przesłać oraz kliknij \\\\\\\"Aplikuj\\\\\\\". W niektórych przypadkach możesz zostać poproszony o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań pochodzących od pracodawcy. W ten sposób chce on uzyskać więcej informacji na temat Twej wiedzy i umiejętności.

» Jak sprawdzić stan moich aplikacji?

Jeśli chcesz dowiedzieć się na jakim etapie rekrutacji znajdują się wysłane przez Ciebie aplikacje, musisz ( po zalogowaniu) wejść do swojego profilu, następnie kliknąć „ stan moich kandydatur”. Przy każdej ofercie którą złożyłeś pojawi się jeden z poniższych symboli: Otrzymane - Firma otrzymała Twoją kandydaturę, jednak pracodawca jeszcze nie zapoznał się z Twoim CV; Rozpatrywane - Pracodawca zapoznał się z Twoją kandydaturą, chociaż jeszcze się do niej nie ustosunkował; Zaakceptowane - Twoja kandydatura została zakwalifikowana do dalszego etapu procesu selekcji; Odrzucone - Pracodawca uważa, że Twój profil zawodowy nie odpowiada jego oczekiwaniom.

» Do czego służy opcja \"wyślij CV mailem\"?

Opcja ta umożliwia przesyłanie swojego CV i listu motywacyjnego do pracodawcy bezpośrednio z adresu e-mail. W ten sposób możesz również aplikować na oferty pracy nie zamieszczone w naszym serwisie. Aby to uczynić wystarczy zalogować się do swego profilu otworzyć „ Wyślij CV e-mailem” i następnie kliknąć „ Wyślij CV i list motywacyjny e-mailem”.

» Wysłałem oferty pracy, ale nie skontaktowała się ze mną żadna firma, dlaczego?

Każda firma, która zamieszcza swoje oferty na naszym portalu, posiada swój własny wewnętrzny system rekrutacji, dzięki któremu wybiera spośród nadesłanych kandydatur, te które najlepiej spełniają kryteria. Nasz serwis nie ma wpywu na procesy rekrutacyjne odbywające się w firmach. To, z którymi kandydatami skontaktuje się dany pracodawca zależy tylko od niego. Nasz portal umożliwia aplikowanie na wybrane oferty, ale nie gwarantuje otrzymnia pracy, o którą kandydat się stara.

» Jak aktywować wybrane CV?

W portalu możesz umieścić do 5 różnych CV. Po zalogowaniu się do serwisu, należy przejść do swojego profilu kandydata i kliknij opcję „ Moje CV”. Wyświetli się lista zamieszczonych przez Ciebie CV. Przy każdej z nich jest opcja aktywowania danego CV. Po wyborze CV i kliknięciu „ Aktywuj” wybrane CV zostanie zaktywowane.

» Skąd wiem, że moja kandydatura dotarła do pracodawcy?

Jeśli znajdziesz interesującą Cię ofertę pracy i zgłosisz swoją kandydaturę na dane stanowisko, zostanie wysłane na Twój adres e-mail potwierdzenie wysłania aplikacji. Oznacza ono, że pracodawca otrzymał Twoje dokumenty aplikacyjne.

» Do czego służą pytania selekcyjne?

Każdy pracodawca, może w naszym serwisie zamieszczać dodatkowe pytania wyboru dla kandydatów, aby lepiej poznać umiejętności i kwalifikacje potencjalnego pracownika. Pytania te, zamieszcza się do danej oferty pracy. Kandydat, który będzie chciał złożyć aplikację na dane stanowisko, będzie zobowiązany do odpowiedzi na te pytania. Pracodawca ma możliwość dostosowania pytania i odpowiedzi do własnych wymagań.

» Skąd wiem, czy moja oferta została zaakceptowana lub odrzucona?

Po wysłaniu CV, pracodawca zapozna się z daną kandydaturą. Możesz śledzić stan rekrutacji w sekcji „ Stan Twoich kandydatur”. Przy każdej wysłanej aplikacji znajduje się informacja o wpłynięciu, rozpatrywaniu, akceptacji lub odrzuceniu Państwa kandydatury.

» W jaki sposób pracodawca kontaktuje się ze mną?

Jeśli Twoja kandydatura została zaakceptowana, pracodawca może się z Tobą skontaktować, zapraszając Cię na rozmowę kwalifikacyjną, lub przeprowadzając rozmowę telefoniczną. Kontakt następuje poprzez dane zawarte w Twoim CV ( może to być telefon lub e-mail). Dlatego należy pamiętać o aktualizacji danych kontaktowych, jeśli ulegają one zmianie.
free joomla templatesjoomla template